Συχνές ερωτήσεις

Θα ενημερώνονται όπως έρχονται οι ερωτήσεις σας στην υποστήριξη.

Γενικά

Μπορώ να σχολιάσω πάνω από μια φορά στο ίδιο άρθρο;

Επιτρέπονται πολλαπλά σχόλια ανά άρθρο ανά χρήστη.

Πώς γίνεται η επεξεργασία του σχολίου μου; Έκανα ένα λάθος.

Η εφαρμογή δεν επιτρέπει επεξεργασία των σχολίων. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με την τεχνική υποστήριξη σχετικά.

Πώς γίνεται διαγραφή του σχολίου μου; Άλλαξα γνώμη.

Η εφαρμογή δεν επιτρέπει διαγραφή των σχολίων. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με την τεχνική υποστήριξη σχετικά.

Σύνδεση

Ζήτησα email αλλά δεν έρχεται τίποτα

Είναι σωστή η διεύθυνσή σας στη γραμματεία; Τι λέει η καρτέλα σας στο unistudent;
Περιμένατε αρκετά; Μερικές φορές το email παίρνει 2-4 ώρες να φτάσει αν κάτι πάει στραβά. Το email ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ, άσχετα που συνήθως παραδίδεται γρήγορα.
Μήπως είναι στα ανεπιθύμητα/spam; Αν είναι, ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ σημειώστε το ως επιθυμητό, είναι ένδειξη ότι η εφαρμογή κινδυνεύει να μπλοκαριστεί από τον πάροχο.
Προσέχετε τις ανακοινώσεις στην αρχική, θα λένε αν κάποιος πάροχος έχει μπλοκάρει την εφαρμογή.

Γιατί δεν με αφήνει η εφαρμογή να ζητήσω email ταυτοποίησης ξανα; Δεν έλαβα το πρώτο.

Για να μην στέλνονται πολλά μηνύματα στις εξωτερικές δωρεάν υπηρεσίες παροχής ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (gmail, hotmail, yahoo, κλπ). Υπάρχει κίνδυνος να μπλοκάρουν ολόκληρη την εφαρμογή, οπότε δε θα μπορεί κανείς να λάβει πλέον μηνύματα στην ίδια πλατφόρμα.

Επιπλέον, η πιθανότητα να σταλεί μήνυμα και να «χαθεί» είναι πολύ μικρή κι αν συμβεί μάλλον θα το έχει «καταπιεί» ο πάροχος-παραλήπτης (το κάνουν αυτό οι δωρεάν πάροχοι για προστασία από spam). Σε περίπτωση που καθυστερεί πολύ το μήνυμα, επικοινωνείστε με την τεχνική υποστήριξη.

Γιατί δε μου στέλνει η εφαρμογή email επιβεβαίωσης υποβολής του σχολίου μου;

Δείτε την παραπάνω ερώτηση.